maandag 22 juli 2013

Inner Beauty - Pesten

Pesten.. Het onderwerp waar er dagelijks veel aandacht aan wordt besteedt, maar toch niet stopt. Iedereen krijgt wel een keer in zijn leven ermee te maken. Of je het dan ook echt pesten kan noemen weet ik niet. Ik snap het gewoon niet. Waarom zou je iemand willen pesten? Iemand lelijk noemen maakt je niet knapper, het maakt je juist lelijker. Want elke keer als je dat doet wordt je aan de binnenkant lelijker. Je wordt steeds een slechter mens. Vaak pesten mensen om deze redenen: ze zijn jaloers, ze doen het voor de 'grap' of ze willen 'populair' worden. Ik snap het nog steeds niet. Sommige mensen in de hedendaagse maatschappij plegen zelfmoord omdat ze gepest werden. Dan ben je als pester eigenlijk de reden om iemands dood..? Zal je dat willen zijn? Ik zeker niet.. Ik zal me de rest van me leven schuldig voelen. Ik zal me een slecht mens voelen. Ik zou spijt hebben.. Maar dan is het al te laat..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten



blogger template by lovebird