zondag 19 januari 2014

Inner beauty - Wat houdt je tegen? -DUTCH-

Dit vraag ik me af. Wat houdt ons nou eigenlijk tegen? Niets. Als ik nu zou willen zou ik naar buiten kunnen gedaan, rennen en nooit meer achterom kijken. Ik zou kunnen opstaan en gewoon weggaan. Ik zou van alles kunnen doen. Ik zou allerlei tienen kunnen halen en mijn examen afronden met achten en negens. Ik zou kunnen afvallen als ik dat echt zou willen. Ik zou zelfs aan Holland's got talent mee kunnen doen. Want tja, wie houdt je nou tegen? Jijzelf, de angst om niet goed genoeg te zijn, de angst dat mensen je misschien raar aankijken of misschien vooroordelen zullen hebben, het idee om de laatste trends te volgen. Je kunt doen wat je ook maar wilt en zijn wie je ook maar wilt zijn, want uiteindelijk heb je alles zelf in de hand. Als jij succes hebt zullen alle mensen die vooroordelen hadden stomverbaasd zijn en zich afvragen hoe het kan dat jij zoveel succes hebt gemaakt en zijzelf niet. Probeer het gewoon. Doe wat je hart zegt en laat je door niemand tegenhouden, want uiteindelijk ben jij degene die jezelf tegenhoudt.

2 opmerkingen:



blogger template by lovebird