maandag 29 juli 2013

Beautytips - BB cream.

BB cream staat voor blemish balm cream. Dit wondermiddel bestaat al tientallen jaren en is uitgevonden door een Duitse arts genaamd Christine Schrammek. In eerste instantie was BB cream voor ziekenhuispatiënten die net een operatie hadden ondergaan. De BB cream verminderde roodheid en liet wondjes sneller genezen + de BB cream bedekte de wondjes ook een beetje. Later ontdekten Koreanen deze BB cream en hun begonnen het als beauty middel te gebruiken. Dat is eigenlijk de geschiedenis van de BB cream.
Nu zijn er veel merken met BB creams. Tegenwoordig gebruiken veel meiden en vrouwen de BB cream omdat het een lichte dekking geeft, spf inzit en er verzorgende bestanddelen in zitten! Ik heb al een paar BB creams getest en de allerbeste vind ik toch de maybelline dream fresh BB cream. De BB cream kost €9.99, heeft spf 30 erin, dekt goed en blijft de hele dag zitten! Ik raad deze bb cream eigenlijk iedereen aan!
Foto: www.marieclaire.com

3 opmerkingen:

  1. Hm, ik wist nog niet welke ik moest halen.. nu maar kijken of er eentje in mijn kleur komt. Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de beste bb creams de aziatische bb creams!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je hier aandacht aan besteed! x

    BeantwoordenVerwijderen



blogger template by lovebird