maandag 22 juli 2013

Essence Quattro Eyeshadow 05 - Look + Review

Hoi allemaal,
Ik heb laats de Essence Quattro Eyeshadow 05 gekocht! Ik dacht dus... Laat ik er een look van maken?
Hopelijk vinden jullie het leuk :-).
Essence Quattro Eyeshadow 05
De look:
LET OP: Als je primer aanbrengt zien de kleuren er anders uit dan als je geen primer aanbrengt! 
De look:
1. Zet de glimmende wit-achtige kleur(kleur 1) op de browbone en werk dit uit over de hele browbone.
2. Zet de roze/zalm kleur(kleur 2) op het lid.
3.  Zet de glimmende donkerbruine kleur(kleur 3) in crease.
4. Zet de niet glimmende donkerbruine kleur(kleur 4) in de outer-v
5. (optioneel) Finish de look met wat subtiele mascara en wat oogpotlood/eyeliner.

Resultaat: Zoals je ziet op plaatje vier is dit een meer smokey look. Je kan het overdag dragen, maar ook op een feestje. Ik vind deze look persoonlijk heel leuk!

Review:
Ik vind het Essence Quattro Eyeshadow 05 een goed oogschaduw-palette. Het zijn mooie kleuren en het is zeker een leuke look voor overdag. Wat ik wel jammer vind is dat de kleuren heel anders zijn met primer en zonder primer. Daarom raad ik aan om een oogschaduwprimer te kopen. Verder heb ik geen minpunten en raad ik dit oogschaduw-palette zeker aan :)

1 opmerking:

  1. Kan je ook even de prijs er volgende keer bij zetten. Leuk artikel hoor!

    BeantwoordenVerwijderen



blogger template by lovebird