zaterdag 27 juli 2013

Primark Oogschaduw - Review

Hoi allemaal!!
Ik ben laats langs de primark geweest en ik heb wat make-up gekocht.. Onder andere wat oogschaduw! Dus... Ik dacht, laat ik er een review over schrijven!

1. Oogschaduw palette bronze:
Dit palette vind ik heel fijn. De kleuren zijn best naturel en dus geschikt voor een everyday smokey look. Een paar pluspunten zijn dat er een klein spiegeltje bij is + een stappenplan van hoe je de oogschaduw moet aanbrengen. Ik raad wel aan dat je als eerste een oogschaduw-primer
gebruikt, want met primer ziet het er toch wel beter uit.

2. Oogschaduw palette smokey:
Dit palette vind ik toch wel een tegenvaller. De kleuren lijken wel mooi, maar als je ze dan aanbrengt ziet het er toch niet zo mooi uit. De spons-applicators zijn ook niet zo goed. Ik vind spons-applicators sowieso al niet fijn om mee te werken.. Dus tja..

3. De champagne/bruine oogschaduw:
Van de champagne kleur ben ik heel tevreden! Die is heel mooi om een subtiele look mee te maken. Van de donkerbruine kleur ben ik wel wat minder tevreden aangezien het als je de kleur aanbrengt er toch wat anders uitziet.

Uiteindelijke beoordeling:
- Oogschaduw palette bronze: 7,5
- Oogschaduw palette smokey: 4
- Champagne/donkerbruine oogschaduw: 6.

Zijn deze palettes het waard om te kopen. Het oogschaduw palette bronze zeker wel, maar de rest eigenlijk niet..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten



blogger template by lovebird