maandag 22 juli 2013

NYC Skin Matching Foundation-Review

Hoi allemaal,
Ik heb vandaag een nieuwe budget-foundation gekocht, namelijk de NYC Skin Matching Foundation. Hij was heel goedkoop, maar € 4,99! Wat mij betreft is dat een goede prijs, maar zegt de prijs ook iets over het product?


Hier naast staat het product + uitgesmeerd op mijn pols. Zoals je ziet is de kleur iets te donker voor mij. Dat is helemaal geen probleem aangezien ik in de zomer bij mijn gezicht toch wel een tintje donkerder ben. Een paar pluspunten aan de foundation is dat er Vitamines A + C en E in zitten.Verder zitten er ook moisturizers in(dat zijn vochtinbrengende crèmes zodat je niet uitdroogt.) Dat vind ik toch wel een goed pluspunt, vooral als je een droge huid hebt. Wat ik wel weer jammer vind is dat de foundation niet zo lang blijf zitten + je huid er best glimmend eruit kan zien. De foundation smeert wel goed uit, maar er is toch niet niet genoeg dekking vind ik. Ik raad deze foundation vooral aan voor wat jongere meisjes die bijvoorbeeld rond de 13/14 zijn. Wil je veel dekking? Dan zal ik deze foundation niet kopen en toch investeren in bijvoorbeeld een MAC foundation. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten



blogger template by lovebird