dinsdag 23 juli 2013

Hema Cleansing Face Wipes - Review

Hoi allemaal,
Vandaag ben ik langs de Hema geweest en heb ik de Cleansing Face Wipes voor de droge/gevoelige huid gekocht. Ik ben er helemaal fan van! Ze waren wel prijzig maar ze halen alle make-up er snel vanaf!
Foto van de Hema Cleansing Face Wipes(dry-sensitive skin.)

Verder zijn er ook Cleansing Face Wipes voor de vettige en normale huid en zelfs voor de wat oudere huid! Er zitten geen chemicaliën in en dus ook geen parfum. Daar ben ik zeer blij mee aangezien mijn huid best gevoelig is. 

Wat wel weer jammer is, is de prijs. De Cleansing Face Wipes kosten namelijk  € 2,95. Is deze prijs het waard? Dat wel, maar ik hou er niet van om veel geld uit te geven. Ik heb trouwens gehoord dat er ook hele goede en goedkope(!) make-up removers zijn bij de Primark. Tja, hoe goedkoper, hoe beter.. Toch?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten



blogger template by lovebird