zaterdag 12 december 2015

Beautyurbana is weer terug!

Hoi allemaal :-)

Allereerst wil ik me verontschuldigen voor het feit dat mijn blog zo lang on ge-update bleef. Doordat ik het heel erg druk had met school en andere privé redenen besloot ik te stoppen met bloggen. Nu ben ik weer terug, want ik begon het bloggen toch wel te missen.. Ik ben dus van plan om vanaf nu wél regelmatig te bloggen. Het liefst 2-3 keer per week en tijdens vakantie periode's wellicht meer. Ook wil ik graag in het Nederlands blijven bloggen en misschien heel af en toe Engels.


Ik zit er ook aan te denken om mijn blog een nieuw uiterlijk te geven. Dit omdat ik een soort van opnieuw wil beginnen. Mijn blog blijft natuurlijk wel over beauty gaan maar ik wil me meer verdiepen in andere dingen.


Nou, ik hoop dat mijn plotselinge verdwening vergeven kan worden en tot ziens :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten



blogger template by lovebird