donderdag 17 december 2015

Wittere tanden door geactiveerde kool? - REVIEW.

Hoi allemaal :-)

Vandaag ga ik de Beverly Hills Formula Perfect White Black Toothpaste reviewen. Ik heb de tandpasta 3 maanden geleden gekocht en sindsdien gebruikte ik de tandpasta vrijwel elke dag. Ik las een tijdje geleden een artikel over deze tandpasta en ik was meteen al enthousiast! Helaas zijn mijn verwachtingen toch niet helemaal uitgekomen..

Deze tandpasta belooft wittere tanden en het verwijderen van koffie-,thee- en wijnaanslag. Het belooft ook dat het bacteriën zal verwijderen die een slechte adem veroorzaken. Verder bevat deze tandpasta 0,31% natriumfluoride(1400 ppm F) en dit zou ervoor moeten zorgen dat je tanden sterk en gezond blijven.

Wat me meteen al opviel aan deze tandpasta was de kleur. De tandpasta is namelijk pikzwart. Tijdens het poetsen veranderd het naar een grijswitte schuim. Op de kleur na verschilt de tandpasta niet zoveel van andere tandpasta's. De tandpasta bevat geactiveerde kool. Dit ingrediënt is ideaal voor het absorberen van tannine vlekken. Tannine vlekken ontstaan door het drinken van thee, koffie en wijn. Roken is ook een van de boosdoeners. Dit veroorzaakt namelijk ook een gele gloed over het tandoppervlak.

Op de doos van de tandpasta staat dat je eigenlijk al na 5 minuten verschil hoort te zien. Dit is niet waar. Ik zag zelfs na 2 weken geen verschil. Ik begon verschil te zien na 1,5 maand en dat verschil was niet erg indrukwekkend. Mijn tanden zien er op dit moment wel wat witter uit, maar ik ben nog steeds niet tevreden. Als ik dit product vergelijk met andere whitening tandpasta's dan is het wel een van de beste. Ik ben namelijk nog geen een whitening tandpasta tegenkomen die echt zijn werk doet. 

Voordelen:
- Ietjes wittere tanden na 1 á 2 maanden.
- Frisse mint smaak na het tandenpoetsen.
- Tanden voelen gelijk schoon aan.

Nadelen:
- Doet niet wat er op de tandpasta staat(na 5 minuten verschil qua kleur.)
- Duurt lang voordat je een kleine verbetering ziet in de kleur,
- Gaf mij gevoelige tanden na een periode van 2 maanden. 
- Vrij duur in vergelijking met andere tandpasta's.

Zoals je ziet zijn er meer nadelen dan voordelen bij deze tandpasta. Een groot nadeel vind ik dat mijn tanden veel gevoeliger zijn dan voordat ik deze tandpasta gebruikte. Ik ben daarom niet tevreden en ik geef dit product als eindcijfer een magere 5,2.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten



blogger template by lovebird