dinsdag 15 december 2015

5 series op netflix die je echt moet zien!

Hoi allemaal :)

Vandaag ga ik eens bloggen over iets totaal anders dan beauty.. Namelijk: series! Ik leef voor series en aangezien de kerstvakantie er bijna aankomt dacht ik: 'Waarom ga ik niets eens bloggen over series!' Dus vandaag ga ik je tips geven over welke series ik de beste vind op netflix.

1. Orphan Black
Orphan Black is zeker mijn favoriete serie. Het is zo complex en heel goed gemaakt. Normaal ben ik niet zo'n grote fan van sci-fi, maar ik vimd Orphan Black is echt geweldig! Ik wil niet verklappen waar het over gaat, maar als je opzoek bent naar een serie met veel OMG-momenten en What the actual fuck-momenten dan raad ik je Orphan Black zeker aan.


2. Sense 8
Sense 8 is ook een sci-fi serie. Ik persoonlijk vind Sense8 een van de meeste orginele serie's ooit. Het gaat eigenlijk over 8 verschillende karakters met elk een heel verschillend leven, maar toch hebben ze met elkaar te maken. Net als Orphan Black is het heel vreemd, maar prachtig gemaakt.

3.  Bates Motel
Bates Motel is een van de donkere serie's op Netflix. Je hebt vast weleens van de film Psycho gehoord. Bates Motel gaat over de tiener versie van Norman Bates in Psycho en hoe hij eigenlijk ontwikkeld tot de levensechte psycho. Ik vind de verhaallijn van deze serie ook heel indrukwekkend en de karakters zijn erg goed uitgewerkt. Als je de film Psycho een goede film vind dan vind je Bates Motel al helemaal goed.



4. Black Mirror
Black Mirror is een soort mini-serie. Elke aflevering heeft een ander verhaal met nieuwe personages en soms zelfs nieuwe 'dimensies'. Wat de afleveringen met elkaar gemeen hebben is dat elke aflevering de duistere kant van moderne technologie en social media laat zien. Deze serie is heel sterk en na elke aflevering stond ik echt perplex

5. Rosemary's baby.
Ook dit is een mini-serie. Deze serie is gebaseerd op het boek: Rosemary's baby en de film. Ik las over deze serie geen goede reviews en ik had dus al eigenlijk lage verwachtingen, maar persoonlijk vond ik deze mini-series echt top. Ik snap de slechte reviews echt niet. Ik vond het erg jammer toen de serie voorbij was en mijn hoop op een vervolg kwam ook niet uit. Als je een beetje van vreemde complotten en verhalen houdt dan raad ik je deze serie echt aan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten



blogger template by lovebird