donderdag 1 augustus 2013

Hoe krijg je langer haar?

Lang haar.. Iets waar elk meisje van droomt.. Tenminste, ik dan. Al jaren wou ik lang, glanzend haar, maar het lukte nooit. Op een dag zag ik in waarom het niet lukte. Ik probeerde andere dingen en opeens begon mijn haar te groeien. Ik wil dus deze tips graag met jullie delen!
1. Vermijd hitte! Zeg nee tegen de stijltang, de föhn en de krultang! Dit maakte mijn haar heel erg beschadigd en ik kreeg heel veel dode punten! 
2. Vermijd ook chloor en/of zout water. Dit is niet zo goed voor je haar en het schijnt je haar af te breken..
3. Gebruik zo min mogelijk chemicaliën op je haar. Verf je haar niet zo vaak! Wil je toch je haar graag verven? Ga dan voor een natuurlijk middel zoals henna. Voor alle meiden die relaxers gebruiken, stop daar ook mee! Dat is heel slecht voor je haar. 
4. Verwen je haar af en toe met een homemade haarmasker. Ik heb daar zelfs een artikel over geschreven! Heb je droog, pluizig en beschadigd haar? Argan olie schijnt wonderen te doen voor haar dat beschadigd, droog of pluizig is!
5 Knip je haar regelmatig. Dit is een must! Knip je haar om de 3 a 4 maanden. Knip je haar niet te vaak want je wilt je haar laten uitgroeien en niet op dezelfde lengte houden.
6. Zonnen! In zonlicht zit vitamine D wat heel goed is voor je haar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten



blogger template by lovebird