maandag 5 augustus 2013

Update - I'm going to blog in English!

Hi everyone,
From now on i'm going to blog in English! I'm getting a lot of visitors from all over the world. That's why i want to blog in English and also because Google Translate isn't always working that well :-). Please bear with my because my English isn't the best haha. Oh and by the way I wonder if you guys can tell me what you want to see next time..? For example: a review, something about inner-beauty, a DIY..? Please tell me!
If you guys want i can still blog in Dutch once in a week or once in a month? Tell me what you think..?
Thanks for reading this!
Bye :-)

-
Dutch translate:
Hoi allemaal,
Vanaf nu ga ik bloggen in Engels! Ik krijg namelijk ook bezoekers over de hele wereld. Daarom wil ik dus bloggen in Engels en ook omdat Google Translate soms het niet zo goed doet. Mijn Engels is niet het best dus verwacht er niet teveel van, haha. Trouwens ik vraag me af wat jullie de volgende keer als artikel willen zien? Bijvoorbeeld een review, iets over inner-beauty, een DIY..? Oh en als jullie nog willen kan ik nog steeds in het Nederlands bloggen.. Bijvoorbeeld een keer per week of een keer per maand. Vertel me wat je hier van vindt :)

Bedankt voor het lezen!
Dag :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten



blogger template by lovebird