zaterdag 22 maart 2014

Maybelline Dream Fresh BB Cream - Review!

Hoi allemaal!
Vandaag ga ik de Maybelline Dream Fresh BB Cream reviewen. Ik heb deze BB cream gekocht voor €9,99. Ik had hele goede reviews erover gelezen dus daarom besloot ik om deze BB cream te kopen.

Hier zie je een foto van de voorkant & de achterkant van deze BB cream.
Ik heb deze BB cream gekocht in de kleur 'Dark'(de een-na donkerste kleur.) Achteraf bleek deze kleur toch niet mijn juiste kleur te zijn. Ondanks de kleur vind ik deze BB cream toch best goed! Het dekt namelijk best goed en vervaagt mijn onzuiverheden + deze BB cream hydrateert de huid. Verder voelt het niet alsof je iets op je huid hebt aangezien er geen zware bestandsdelen erin zitten. Het fijne aan deze BB cream is dat er ook nog is SPF 30 erin zit!


Hier zie je een before and after picture. Mijn huid heeft een wat meer gelige ondertoon en daarom is deze BB cream niet echt geschikt voor mij, aangezien de kleur toch niet mijn juiste kleur is. Dat de kleur dus niet mijn juiste kleur is, is een minpunt maar verder geef ik deze BB cream een 8!

Ik raad deze BB cream dus zeker aan! Let er wel op dat je niet mijn fout maakt en wel de juiste kleur kiest! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten



blogger template by lovebird