zaterdag 8 maart 2014

Organics Root Stimulator Hair Mayonnaise - Review!(Dutch)

Hoi allemaal!
Vandaag ga ik een review doen over de Organics Root Stimulator Hair Mayonnaise. Dit is een soort haarmasker waar hele goede reviews over zijn. Ik besloot dus om dit haarmasker te kopen bij de afrowinkel voor €8,45. Ik heb het maar 3/4 keer gebruikt en toch is dit zeker een van mijn favoriete 
haarmaskers.Waarom? Dat ga ik vertellen in deze review! :)
Deze haar mayonaise voelt om eerlijk te zijn gewoon als echte mayonaise. De haar mayonaise heeft wel een sterke, maar lekkere geur. Dit haarmasker werkt vooral heel goed als je beschadigd/droog haar hebt. Mijn haar is niet in z'n gezondste staat dus daarom wilde ik dit product ook dolgraag uitproberen. Telkens als ik dit product eruit was voelt mijn haar echt heerlijk. Ik raad je aan om dit product te gebruiken als je je haar bijvoorbeeld hebt gebleekt, gepermanent etc. Ik zou het niet te vaak gebruiken aangezien je dan teveel van het goede krijgt en dat is natuurlijk ook weer niet goed :).

Dus.. Hoe gebruik je dit haarmasker? Eerst was je je haar met shampoo en daarna verdeel je de haar mayonaise over je haar. Je laat dit voor 15 minuten inwerken en daarna spoel je het uit. Het is dus een heel simpel proces :). Daarna style je je haar zoals je dat normaal gesproken doet. Mijn haar voelt erna echt zijdezacht aan en het ziet er ook gewoon wat beter uit. Een ding wat ik ook fijn is dat er best veel in een pot zit. De pot is ook niet zo heel duur gezien hoeveel er allemaal wel niet in zit. Daarom geef ik dit product echt een 9 aangezien dit echt een van de beste haarmaskers is die ik ooit heb geprobeerd!
Bronnen: Google(foto's)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten



blogger template by lovebird