zaterdag 15 maart 2014

Gliss Kur Asia Straight - Review!

Hoi allemaal,
Vandaag schrijf ik over een shampoo & conditioner die beloven om je haar langdurig steiler te maken(zonder föhn, stijltang etc.) Ik heb zelf extreem krullend haar en het leek me wel leuk om deze shampoo en conditioner uit te proberen. Werkte het..? Totaal niet..
Zoals ik dus al zei: mijn haar is extreem krullend. Met extreem krullend bedoel ik ook echt het krullendste van het krullendste. Mijn haar is ook heeeél erg pluizig. Af en toe stijl ik mijn haar, maar aangezien mijn haar zo krullend is moet ik mijn haar wel stijlen op de hoogste stand. Dat beschadigd natuurlijk je haar en daarom wilde ik dus zo graag de Asia Straight lijn uitproberen...

Dit is dus hoe krullend mijn haar wel niet is. Zoals je ziet is mijn haar boven veel krullender dan onder. Boven is mijn haar ook vaak wat pluiziger(op deze foto heb ik mijn haar met normale shampoo en conditioner gewassen.)

De Asia Straight heeft helemaal niks voor mij gedaan. Het was om eerlijk te zijn gewoon geldverspilling. Mijn haar zag er na het wassen eigenlijk gewoon hetzelfde eruit als op de foto. Een ding wat ook heel raar was is dat mijn haar na het wassen er veel droger uitzag en droger aanvoelde.. Raad ik dit product aan? Absoluut niet. Het is gewoon geldverspilling en mijn haar zag er niet eens een beetje steiler uit..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten



blogger template by lovebird